Deletedmom127 ayni ben valla bende öyleyim gece bakıyorum malatyada yoksaa uyuyorum. Evde kayananlar flan var dimi tek degilsin. Ben 10 gun sonra eve gelcem inşallah ozamana kadar düzelirim. Biz kendi kendimizi korkutuyoruz resmen. Aslında deorem degilde su soylenenler insani baya korkutuyor. Ben carpintimi deprem sanıyorum direk avize bakıyorum. Keske gündüz olsaydi da bu gece korkusu icimize girmeseydi.