Bahar21 nerde Doğum yaptınız peki benım 3 çü olcak allah Nasıp ederse 3 yasında kızım var çok agrı cektim ondan normal yaptım 4 aylık bebegım vardı kalbı durdu anne karnında öldü erkekti nasibi o kadarmış şimdi kızım oluyo her Doğum farklı dıyorlar gerçi