Yaseminuzunyayla merhaba benimde 2,hamileliğim ve 38+1 im ilk hamileliğim kolay geçmişti ama doğumum sade suni sancıyla 12 saatte oldu bu hamilelik ilkine gore daha zor geçiyor bir aydır kasılma baskı ağrı vs hepsi oluyor ama gelen giden yok daha doğrusu doktor imkanı yok bulunduğum yerde ayın 7 sine randevu alabildim bende bakalım inşallah o zamana kadar bende suni sancısız dogururum inşaAllah 😬