Merveeeemmm elif00000 ben sağlık ocağına gitmedim canım doktorum dedi dört aylık olduğunda vitamin ilaçlarına başla
elif00000 Merveeeemmm sağlık ocağına kayıt yaptırmak gerekiyormus o şekilde gitmiştim orda verdiler cnm birde tetanoz için 20 haftalikken gelmen gerekiyor diye söylediler
Merveeeemmm elif00000 benim ilk gebeliğimde ikincisi arasında çok yok o yüzden aşılarım devam ediyor canım . 11 şubatta kızımın aşısı var o zaman kaydımı yaptırırım canım
nuryadaperi Bisenk47 doktorumuz bana birşey söylemedi ama ben de 15-25 ağustos arası bekliyorum 😃 15+3 üm ben de... nasıl hesaplıyor ki doktorlar ben yanlış mı hesapladım acaba 😅😅
Veraveannesi Aymik0919 bilemiyorum ki hem bir an önce gelsin istiyorum hem ordan hiç çıkmasın istiyorum galiba herkes aynı 😅
nuryadaperi Sernaa size doktorunuz mu öyle söyledi siz mi öyle hesapladınız ? 15+3 üm ben de ben ağustos 15den önce beklemiyorum o yüzden soruyorum 🤗
ilkimm_ Bizim de Rabbim nasip ederse inşallah Eylül’ün ilk haftası doğacak ❤️ Hepimiz sağlıkla sıhhatle alırız inşallah kucağımıza