joki Benim buu 😊 9+3 yani 2 Eylül olarak gözüküyor ama içimden bi ses Ağustos diyor, bakalım. İnşallah sağlıkla alırız kucağımıza 👼🏻
Merveeeemmm elif00000 on haftayı geçtikten sonra gittim doktora sordum dedi bacakları açık ama çok küçük olduğu için görünmüyor cinsiyet için daha erken demişti 😔bende şuan 12+3 şu an gitmeyi düşünmüyorum. Vitamin ilacı vermeyecek misinşz dedim dedi şu an erken 🤔sen kullanıyor Muş’un canım ?
elif00000 Merveeeemmm ben folik asit kullandım cnm 12 hafta olunca bıraktım. Sağlık ocağı da bana decavit diye ilaç verdi vitamin. 12 haftadan itibaren kullan diye .ama daha başlamadım doktora danışmadan
Doradenizlianne elif00000 bende 12 +3 um ama kizim erken geldigi icin buda erken gelir diyor doktorum bakalim erken gelirse temmuza kayablrm 😂
Merveeeemmm elif00000 ben sağlık ocağına gitmedim canım doktorum dedi dört aylık olduğunda vitamin ilaçlarına başla