Nese_krc ilk gebeliğimde tatlı tükettim normaldede tatlıyı çok seven biriyim oğlum oldu ye tatlıyı çıkar hakkıyı bu gebeliğimde hem yorgunum hem iştahsız hemde aşırı turşu yeşil zeytin limon portakal yiyorum bakalım bu sefer ne olacak baştan beride kız hissediyorum🐥