Allah hakkınızda hayırlısı versin ama ısrarla o adamdan ayrılmıyor olmanıza şaşırdım ben olsam anneme gider dava açar boşarım ki anladığım kadarıyla ailenizde size sahip çıkıyor hala muhatap olmanız şaşırtıcı sizi yargılamak için söylemiyorum yanlış anlamayın sadece dışarıdan biri olarak olması gereken söylüyorum tabi yaşadığınızı siz biliyorsunuz