Meriwa Selmaucman hiç oralardan alışveriş etmiyorum hiç inanınki bilmiyorum da yani eczane den alıyorum her marka ihtiyacımı şampuandan nemlendiricime kadar bi bakayım ama dediğin yerlere teşekkür ederim
Mslm Meriwa başladı mi durmaz canım ne yaparsak yapalım çatlaycaz artık yapacak bişey yok. Aynen öyle canım bitmiyor
Hellotutu Meriwa lierac kullanıyorum 3.paketteyim, 35. Haftadayım çatlağım olmadı. Duştan sonra ilaveten bebek yağı sürdüğüm de oluyor. Genetik de çok önemli sanıyorum, annenizde varsa çok daha özen gösterin
Ask_H Meriwa freil oil içeriği temiz doğal güvenle kullanabilirsin birde hindistan cevizi yağ ben de Cildim de aşırı kuruluk var bu yüzden hamilelik önceside de biodermanın atoderm serisini kullanıorm doktor hamilelikte de kullanabilirsn dedi onu kullanıorm kaşıntımıda alıyor 26+6 haftalığım daha çatlağım yok
Ulkutekin Kızlar ben bebe yağının içerisine Hindistan cevizi yağı ve tatlı badem yağı karıştırıp sürüyorum ve çok nemli tutuyor. Doktorum vazelin de sürebileceğimi önledi çatlağın olmaması için nemli kalmadı çok önemliymiş ve en çok vazelin nemi tutuyormuş . Yağlandıktan yarım saat sonra da karnıma vazelin sürüyorum☺️
2020annesii Doktorum hala da var mı dıye sormuştu genetikmiş coğunlukla tabi ama nemlendirmek de önemli 32. Haftadayım 5 kutu lierac bitirmişimdir cok minik var çatlaklarım
Sultan1903 Mslm Benim de şuan 28+5 hiçbişey kullanmadım,minik tırnak atmış gibi 2 -3 tane mor çizgi var,sanırım başlıycam çatlamaya bugünden itibaren bio oili kullanıcam umarım ilerlemez,
Mslm Sultan1903 ben de de aynısı oldu canım tırnak atmış gibiydi bir iki hafta öyle durdu sürekli her akşam yağ Sürmeme rağmen o izlerin olduğu yerden catmalmaya başladım 28 ci haftamda bugün 29 oldum hala devam edecem sürmeyw ama önüne geçebileceğimi sanmıyorum
Meriwa Hellotutu aman ne kullancamı bilmedim evdeki nemlendiriciye devam ediyorum 😄 kadın olmak anne olmak ne zormuş 40 tilki var kuyruğu birbirine değmiyor 🤦♀️
yarenacarcaymaz [silindi] bende yeni kullanmaya başladım kaşıntı çok oluyor diye ama Allah’a şükür göbek çevremde göğüs çevremde şuanlık bi çatlak oluşumu yok ama dizimin arkalarında başlamıştı oralara özellikle sürüyorum inşallah çatlaksız doğumlara ☺️