Misssimsek Meriwa ben bebe yağı ile başladım 15.haftadayim. arkadaşım doğum yapmak üzere sadece bebe yagi kullandı ve hic çatlağı yok.
Selmaucman Meriwa ben mustelayı kullndım hem yagını hem kremini dogumuma iki hafta var cok memnun kaldım 🤗
Zozan-harman Meriwa vichy catlak kremi kullaniyorum 4 ayliktan beri suan 8 aylik hamileyim cok şükür catlagim olmadi simdiye kadar memnunum
[silindi] yarenacarcaymaz cildim çok kuru olduğu için ben hamileliğimi öğrendiğimden beri onu kullanıyorum sadece 2 kilo aldım ve 14 haftalık olduk ama her yerim çatır çatır çatladı. Bende o yağ hiç bi işe yaramadı maalesef 😫
Meriwa Selmaucman bende onu düşünüyorum eczaneden LIERAC önerdiler 200 geckin bu kadarına gerek varmı diye düşünüyodum teşekkür ederim 🙏🏻
Mslm Ben 15 ci hafta da bio oil kullanmaya başladım o bitince de Hindistan cevizi yağı aldim şu an 28+4 haftalık olduk çatlak yok ama bir iki yerde küçük morluklar oldu onlar ne anlamadım çatlıycam galiba😂 bide göbeğim biraz fazla büyük galiba olması gerektiğinden o yüzden olmuş da olabilir
Meriwa Mslm daha 3 ay olmadan şiştim ya koktuğu için bişey de yemiyorum ama alan dar galiba 😄 bende erken başlıyım diyorum🤦♀️
Sultan1903 Mslm Benim de şuan 28+5 hiçbişey kullanmadım,minik tırnak atmış gibi 2 -3 tane mor çizgi var,sanırım başlıycam çatlamaya bugünden itibaren bio oili kullanıcam umarım ilerlemez,
Mslm Meriwa o haftalarda bide gazdan dolayı çok şişkinlik oluyor canım başla sen ben biraz geç bile başladım aslında ha bu arada geçen gün dediğim morluklar yırtıkmış günden güne artıyor ve çok fena kaşınıyor 😑
Yildizim5 Meriwa banada doktorum lierac önermişti eczanelerde çok pahalı ama internetten uygun fiyata bulabilirsin
Misshenriett_e Bir sürü paralar harcamaya gerek yok gercekten catlak olacaksa ne yapsan bos yüzden nemlendirmen yeterli o yüzden kakao yagi kullaniyorum ben dogal olanindan hemde cok güzel kokuyor
Yildizim5 Meriwa aslında çok fazla kullanmıyorum hergün sürmem gerekirken hafta 1 2 kere anca sürüyorum 😊 güzel nemlendiriyor henüz çatlak olmadı ama birazda yapı diyorlar son aylar sanırım çatlaklar başlıyor ne olacak bilemiyorum 😊
Mickeylover İncia öneririm tamamen doğal mustela kullanıyordum ama onda kimyasal var. Incia ürünlerinin hepsi güzel üstelik yeni aldım eczaneden kampanya da vardı😊👍🏼
mmeryemyasar Palmers tummy butter catlak kremini kullaniyordum cok onerdiler ama yapisi cok yogun geldi bebe yagida tam istedigim nemi saglamadi organik hindistan cevizi yagi aldim butun o gobegimdeki kasintilar azaldi ve hafif pembe izler yok oldu 31. Haftamdayim cok memnunum arada badem yagi ile de karistiriyorum
yarenacarcaymaz [silindi] bende yeni kullanmaya başladım kaşıntı çok oluyor diye ama Allah’a şükür göbek çevremde göğüs çevremde şuanlık bi çatlak oluşumu yok ama dizimin arkalarında başlamıştı oralara özellikle sürüyorum inşallah çatlaksız doğumlara ☺️
Meriwa Selmaucman hiç oralardan alışveriş etmiyorum hiç inanınki bilmiyorum da yani eczane den alıyorum her marka ihtiyacımı şampuandan nemlendiricime kadar bi bakayım ama dediğin yerlere teşekkür ederim
Mslm Meriwa başladı mi durmaz canım ne yaparsak yapalım çatlaycaz artık yapacak bişey yok. Aynen öyle canım bitmiyor