Kaşıntı el ayakta başladı değer yükseldikçe heryer de kaşıntı oldu ben önce mantar sandım cildiyeye gittim ama böyle birşey olabilirmi diye belirttim gebelik kolestası varmış doktorda olabilir deyip test yaptı iki hafta takip etti değerleri yüksek görünce kadın Doğum doktoruna yönlendirdi benim kadın Doğum doktoru safra asitleri ve biluribin testi istedi tekrardan onlarda yüksek çıkınca hemen ilaca başlattı ani bişede gel dedi ve çocuğun hareketlerini takip et dedi 2 haftadır ilacı içiyorum ve haftaya Doğum ettirmemiz gerek dedi nasipse haftaya Doğum olacak çocuk için riskli bir durum çünki