Merveeex Kızlar koleztazı olupta hiç kendi doktoruna demeden direk dahiliyeye giden var mı? Acaba doktorum yönlendirmeden direk gitsm olur mu
Emineyavuz_53 Merveeex olur tabi vücudumda kaşıntı var de enfeksiyon bölümü bence daha mantıklı . Zaten kan testi yapacak .
spiker_anne Merveeex Aman diyim ihmal etmetin arkadasim bikac gun once dogum yapti 33 haftalik kolestaz yüzünden direkt gidin siz yönlendirme beklemeyin
Kismett Merveeex ben ilk hamileligimde vardi 2.hamileleyim ben hemen dahiliyeye gittim. Simdilik cikmadi ama 1 ay sonra tekrar kontrol olmam gerek.
Elvannnnnnn Merveeex ben kaşıntım olunca direk cildiyeye gittim hap ve krem başladı bende bi kaç sabunla destekledim. Safra asiti ve karaciğer enzimlerim normal cıktı. Şükür 1 haftada geçti doğuma kadar sürenler varmış Allah şifa versin çok zordu
spiker_anne Merveeex vücudu oyle bir kaşıniyordu ki yara oldu artik ve tansiyonu yüksekti doğuma aldilar zaten hemen
Kismett Merveeex benim suanki hamileligimde kaşintim yok. Ilkinde cok kasiniyordum zaten yukseldikce deger kendini belli ediyor kasintilar siddetini artiriyor.
Kismett Merveeex yok kabarma olmadi tirnaklarimin izi cikiyordu sadece kasimaktan geceleri uyurken uyaniyodum sanki biseyler geziyordu vucudumda
Serap0733 Kızlar saglık ocagı kan tahlili yapmıyor mu bunun için çünkü karacıger enzimlerine bakılması gerekıyor
Lives Kismett banada normal yapabiliriz dedi ama korkum var açılmam olmasa size suni sancımı verdiler
Elvannnnnnn Merveeex ikisi de bakmadı ben kadın dogumcuya pupp teşhisi koyuldu dedim. Cildiye de doktorunuzdan karaciğer enzimleri ve safra asiti testi isteyin dedi karaciğere devlette bakıldı safra asitini sadece acibadem yaptığı için orda yaptirmistim.