DnHazrlklar canım ben kafayı yeme derecesine kadar geldim her hafta kontroldeydim bazen haftada iki üç kez giderdim ama şu an çok pişmanım kendime o kadar eziyet ettiğim için. Çünkü biz naparsak yapalım Allahın dediği olur . O yüzden içini ferah tut ve hiç takilma. Allah en iyi şekilde koruyor onu ...