Kızlar 20 haftalık hamileyim ama başından beri bebeğime ya bir şey olursa korkusu yaşıyorum ilk başlarda daha fazlaydı şuan daha iyiyim çünkü hareketlerini hissediyorum ama hep bir tedirginlik var içim de 😞 siz de bunu yaşadınız mı nasıl atlattınız bu durumu acaba tecrübeli annelerden yardım alayım dedim şimdiden teşekkür ederim ♥