Marry bende manuel pompa var canım elektrikli ihtiyaç olursa alırım demiştim. Ama bende öğlen saatlerinde başlayan bel ve karın ağrısı var 2-3 saate bir oluyor o vakitten beri hatta şuanda da devam ediyor ancak herhangi bir tecrübem yok biraz daha bekleyeceğim doğum belirtisi mi yoksa yalancı sancı mı anlayamıyorum. İnşallah doğumdur da sağlıkla kurtuluruz hiç umudum yok gerçi ama bugün bir değişik hissediyorum kendimi.