Marry bende dün oldum 3-4 sn sürdü belki anlamadım bile ne olduğunu. Bende 37+2 deyim bende de aynı şekilde ne sancı ne yumuşama kanala girme vs yok en fazla 8 nisana kadar bekleriz sonrasını konuşucaz o zaman inşallah dedi. Bende aynı senin gibi ne olacak halim diyorum açılma olmaz diye korkuyorum. Hergün en az bir saat yürüyüş yaptım en başından beri hiç kısıtlamadım kendimi hareketli geçirdim en azından yumuşama bir iki cm açılma falan vardır diye bekliyordum ama nasip artık 😏