Burcu_shn Ozgdnc bol gelip sızdırma durumu olmaz yani. Tamam büyük alayım o halde. Çok teşekkür ederim 😇
Neslhnugrlu Burcu_shn Lastikleri o kadar gevsek degil sıkı buyuk bedeninde rahatlikla olacagini dusunuyorum
CanselMayis Sirin96 sezeryanda hemsireler sürekli kanamaya bakmaya gelio dikişlerden ötürü onu acmak ve kapatmak zor olur hasta bezi öneriyorum bende 17 gün önce sezeryan oldum saat bası kanama kontrole geldiler cok kanamam olmadı ama içimi temizlemişlerdi
Enise52 Sirin96 en büyük bedenini al canim bende m beden giyiyorum fakat aldığım büyük beden bile anca olur ☺️