Alevusta67 Gamzemehmet benimde ilk canim sezeryan olucam tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım 5 yılın sonunda Allah yüzünmüzü güldürdü elhamdülillah ben korkmuyorum açıkçası heycan var bebegime kavuşacağım günü bekliyorum
kitapkurdu Smadkmn ben acıkmıyorum nedense günde 2kere yemek 2kere de meyve yiyorum. Tatlı, aburcubur yemiyorum ve asitli veya meyve suları içmiyorum belki ondan kaynaklıdır🤷🏻♀️
Youngmom Ben de 20. Haftaya yeni girdim ama 7 kilo aldım şimdiden. Çok moralim bozuluyor kendimi kilolu gördükçe. Ama ne yesem yarıyor..ne abur cubur ne şeker ne ekmek tüketiyorum yine de alıyorum...
elifaydinn Yasemin1998 benimde çok zor geçiyor hamileliğim ilk 4 ay 5 kilo verdim 22. Haftadayım hamile kaldığım kilonun üstüne sadece 2 kilo almışım