Bbsraa Tek değilsin canım bende 11 şubatı bekliyorum. 3lu risk gösterince düşünmekten kendimi alikoyamiyorum. Inşallah sağlıklı oldukları haberini alırız da rahatlarız .
Pembepanterr Aylinnnnnn08 4D ultrasonunistediğin zaman bakabiliyormusun benim doktorum hep normal gösteriyor bebişimin yüzünü bile göreniyorum zaten makat pozisyonda duruyor sürekli nerdeyse 😊 yüz üstü yatıyor 😂😂😂
Aylinnnnnn08 Pembepanterr ya gösterme konusunda pek nazlılar 😂 ama ben 3 . Aydan beri hep aynı doktora gidiyorum her ay 4d görüyorum ve 4-5 tanede fotoğrafını veriyor