_Miracim_ bende çok heyecanlanmıştım bebeğimi net göreceğim die doktorum bir başka doktora yönlendirdi ultrason cihazı hiç net değildi ya çok pişman oldum keşke başka doktora gitseydim dedim sağlıklı olduğunu duyuncada aman dedim önemli olan sağlıklı olması 🥰 çok şükür bir sıkıntımız yok sizinde öyledir bende çok evham yapmıştım güzel haberleri alınca bir ohhh diyorsun