Havin8 Bahar4516 fitil verdi bna geçmedi halla ayynı kaşıntım halla da var yanma da oluşuyor bajinam bazen kıpkırmızı
Milena92 Bende antibiyotik kullandım geçmedi sarımsı akıntı ve kaşıntı oluyo dokununca acıyo nasıl bişey bu doktoruma danıştım fitil yazarım dedi ondanda korkuyorum bu fitilin zararı olurmu yaa yada fitil direk etkilimi
Havin8 Milena92 fitil zararı yok ben kullandım koyamıyordum bajinama ve hap erimiyordu. Lavaboya gittiğimde düşüyordu o da bir işe yaramadı