Yaman-anne walla ablamda doğuma kadar kullandı diyebilirim son haftalarda bıraktı çok şükür hiçbir zararını görmedi bende bıraktım sonrasında detaylıya girdim bir sorunumuz yoktu hiç aksine anne kusmadığı için iyi besleniyor bence yani ben bir gün unutmuştum akşama kadar kustum anlatamam afedersiniz yani o şekil olsam hiç yiyemez güçsüz kalırdım direncim bile olmazdı tabi karar sizin doktor daha iyi bilir