Benim doktorum verdi bana en başından beri kullanıyorum. Şuan 24üz hala kullanıyorum çünkü kokular midemi bulandırıyor... gece yatmadan 2 tane içeceksin demişti öyle de yapıyorum. Çok şükür bir sıkıntımız olmadı. Bir defa gündüz içmiştim hem çok faydasını görmemiştim hemde uyku yapmıştı