Tabiki de normal doğum. En güzeli ve en sağlıklısı. Keyfe göre ameliyat olmak bana saçmalık geliyor. Ne kadar korkarsak korkalım bebek için de mecbur kalmadık sürece en sağlıklısı normal olanı. Ve şu belden uyuşturmalı sezaryen doğumu eteafımda kim yaptırdıysa bin pişman. Geçen televizyonda doktordan bile dinledim. Felç olma ihtimali bile var insanın ama şimdiki tıp doktorlarımız geliştirdi kendini diyor. Bence işi şansa bırakmamak lazım.