Sokrat tecrübe etmedim canım . Ancak normal doğumunda artık sezeryanla bir farkının kalmadığı kanısındayım . Vajinaya atılan kesikler , dikisler vs derken zaten yine aynı şey oluyor. Birde çektiğin sancı cabası... Zaten panik bir insanım o yüzden düşünemiyorum bile.. ve normal doğum sonrasında oluşan vajinal deformasyon ... Etrafındaki birçok kişi vajinal doğumdan sonra kasların eski görevini yerine getirememelerinden şikayetçi ... Ve bunun için birçok kişi estetik operasyon oluyor. Yani bunları düşününce o sağlıklı görünen doğum biçimi açıkçası bana hiç sempatik gelmiyor. 🤦 Tabi kişiye göre değişir.