bskizmir bıraktığınız günden itibaren zaten kan akışınız düzelecek.. Herşey daha iyi olucak. Bırakın duygularınızı doğal yaşayın herkes sinirli herkes duygusal aklına vurunca çerez al, ara Bi arkadaşını yada Bi hava al, bulmaca çöz, resim yap, elişi yap, hiç kendini boşluğa atma bebeğine odaklan vallahi bırakırsın yani... Ben bırsktırmıştım öyle kaç kişiye kendine inan yani yeterki