NehirN hamile değildim canım ama farenjiti bilen bilir ben 1 kırıkla atlattığıma seviniyorum. Acısı 2-3 ay sürdü eğilip kalkarken derin nefes alırken hatta bazı zamanlar konuşurken bile inanılmaz ağrıyordu. Doktor herhangi bi ilaç vermedi bolca kemik suyu içeren yemekler yedim süt ve süt ürünlerini aşırı tükettim geçti çok şükür