Arkadaşlar iki gün önce bir ağrı saplanması şeklinde acı hissettim. O esnada ayaktaydım ve büyüm bir kahkaha atıyordum. Normaldir dedim. Gitgide ağrı arttı ve acile gittim. Önce bebeğe baktılar çok şükür çok iyi dedi doktor. 25. Haftadayız. İdrar istediler. İdrar yolu enfeksiyonu çıktı. Cec 500 verdiler. Fakat ağrı asla azalmadı. Bugün detaylı ultrasonum vardı. Doktora da durumu anlattım ve ultrasonla kaburgalarıma baktı ve şok! Sağ tarafımdaki kaburgam kırılmış. Gözlerimde görmesen asla inanmazdım. Anlayacağınız kahkaha atarak kaburgamı kırdım. Zaten gergin olduğu için kaburgalar hassas olduğundanmış. Gördüğüm ikinci vakasınız dedi. Daha önce de hapşurarak kıranı görmüştüm dedi. Başına gelen, duyan, bilen var mı?