mertinannesii bence de alttadır bebek orda tutunmuş olabilir ama bebek aşağdaysa tehlikeli olabilir doktor hiç bişey dememişse kontrollere gittiğinde bi sorun yoktur inşallah ben de bu sefer soracaktım benim de aynı hala kasıklarım ağrıyo orası sertleşiyor orda bebek diye düşünüyorum