Bugün tam 18 haftalık oldu. 17. haftada hareketleri hissetmeye başladım. Aletli pilatese gidiyorum hamile kalmadan 6 ay önce başlamıştım sonra hamile kalınca 3 ay ara vermiştim. 2 haftadır tekrar başladım, hem bel ağrılarıma çok iyi geliyo hem de yorgunluk halsizlik hissetmiyorum. Hiç kilo almadım hatta bunu biraz kafaya takıyodum acaba bebek kilo alabiliyo mu diye düşünüyodum. Bugün doktora gittim. Doktor kilo almamamın düşündüğümün tersine güzel bi şey olduğunu söyledi. Bebeğin de boyunu kilosunu haftasına göre gayet iyi buldu. Cinsiyet için uygun pozisyonda olmadığı için göremedi, yan yatıyodu çünkü 😊 Ama %80 kız dedi bi dahaki ay netleşicek inşallah. Nasıl bekleyeceğim bir ay daha bilmiyorum 🤦🏼♀️😊