SEDAKGN canım inşallah güzel haberler alırsın ama şunu söyliyeyim kafanı dağıtmaya çalış illa çocuk için yapma ben 1,5 sene herşeyi denedim neredeyse aşılama olacaktım sonra dedim napıyorum ben ya o ara kayınvalidem taşınacaktı ev telaşı falan der iken ben hamile kalmışım ki hiç ihtimal vermiyodum.