SEDAKGN daha çok yeniymiş evliliğin. Hiç stres olma. Vücut daha kendini hazır hissetmiyordur. Benim prolaktinim yüksekti, hamile kalamıyorum diye stres yapmıştım bir sürü. Hamile kaldım o da dış gebelik oldu. Hem ölümden döndüm, hem kemoterapi iğnesiyle bebeğimi düşürdüler. Böylesi daha zor. Hayırlısıyla sağlıkla gelsin. Geç olsun güç olmasın.