momsss1 ben yasadim hatta cok yogun bir kanamaydi, kanamam devam ederken bile bebek plesanta iyiydi, kalp atisi vardi... drum bazi kadınlarda rahim agzinda kan birikebiliyor ve vucut atabiliyor demisti... progestan kullandim bir kutu sonrasinda olmadi tekrar