Kızlar 14 haftalık hamileyim dün gece başlayan pembe akıntı ve bgn kırmızıya dönen bir akıntı oldu doktora gittim sabah bebekte hiç bşy yoktu herşey iyi dedi doktorum olabilir bu durum dedi kırmızıya dönünce Progestan yazdı biraz önce böyle bir durum yaşayan varmı yani bebek iyi plesanta iyi kese iyi ama kanama yaşayanlar sebebini anlayabildimi acaba?? Çok korkmaya başladım😑