Hiram96 ya benim doktorumda yapmıyormuş hiçbişey demedi arkadaşlarımdan gidenlerde çatı muayenesi yapmıyor yok işte kasıklarına dokunmadı mı vs başka şekilde anlıyor dediler şuan herşeyim normal gidiyor normali bekliyoruz ama bakmadan nasıl anlayacak ki ya zaten normal doğum için heyecan yapıyorum bide o kafama takıldı yapmaması