38+2 haftalığım bugün çatı muayenesi oldum hiçbir şey hissetmedim yani bazı kişiler o kadar kötü anlattı ki yok ben ağladım yok ben bağırdım falan🤦🏻♀️ ben çatala çıktım doktor bi baktı zaten 1 dklık bir iş yani hissettim ama acı falan yoktu diyeceğim o ki bence hiç korkmayın ben boş yere stres yapıyormuşum 🤭