ktnzehra49 Bbsraa ben ilk dozu 20 haftada oldum bugünde 27 hafta ikinci dozu oldum doğumdan sonra 3 doz daha var 😊
Ayserenn Bbsraa merhaba bende 20. Haftada oldum 25. Haftada tekrar olucam 2 doz yapılması gerekiyormuş sağlık ocağında öyle dediler.
Humi Peri06 arastirdigim icin yaptirmadim zaten :) en fazla gorulenler dusuk tehlikesi vucutta veya sac derisinde mantar olarak devam ediyor. Herkesin kendi fikri arkadas sormus bende yanitladim. Yaptirmissiniz sifa olsun size saygi duyuyorum