EbruCnr Bbsraa 1.dozu 18 haftada 2. Dozu 22. Haftada oldum canım. Doğumdan sonrada yçek olarak bi kaç doz daha yapılabiliyor isteğine göre
Bbsraa Gittim kızlar kan aldı. Bebegin kalp atışını dinledi ama hareketsiz bebegim bebek orda ama kalp atış sesi gelmiyor biseyelr 'ye gel dedi tekrsr gidicem yarim saate
Aycalyaa Bbsraa ben 20 haftalıktim oldugumda canım bide doğumdan sonra var bazıları iki dozu çok yakın yapıyolar bizimki de 1 yıl arayla yapalım dedi
Zeyno_65 Bbsraa bende sağlık ocagina da doktoruma da sordum. Bebek hareketini hissetmeye başlayınca asi olacaksin dediler. Yani 18 -20 haftalarda oluyormus. Bende 16+3 deyim. 20 de vurulmayı düşünüyorum nasipse.
Bbsraa Zeyno_65 ben bebeğin hareketlerini hissetmiyorum henüz karın yapımdan dolayı sanıyorum. Oldum Bende şimdi aşıyı. Kalp atışını dinlediler ilk önce karnım 5 aylık olmasina rağmen 6 aylık gibi o yüzden biraz uğraştılar 😄çok şükür sorun yok
maviserceli32 Zeyno_65 ben yarım saat önce oldum. Yanma vs yok. Acımadı bile. İğneler ufacık, ince bir şey .
Bbsraa Zeyno_65 yok canim bisey hissetmedim ağrı olur 2 3 gün dedi şuan bisey yok sişer gibi olursa buz koy üstüne drdi
Minoo01 Bbsraa bende o haftada oldum ve 1 ay sonrada ikinci doz. Hiç bi sorun yaşamadım. Aşı gerekli bişey.
Minoo01 Baharuras1321 sağlık ocağında kaydın var kı hamile olduğuna dair ? Kadın doğum doktorları takip etmiyor. Sağlık ocağındaki aile hekimleri hamile olduğunu bildirdin mi takibe başlıyor.
Melike1734 Mihranyesim Canım bir şey sorabilir miyim benim için dozda normalde pazartesi ana şehir dışında ailemin yanındayım iki üç gün geç vurdursam olur mu?
Peri06 Humi yan etkisi neymiş ki paslı bir alete denk gelirsen o zaman ne olcak aşı çok gerekli birsey araştırmalısın
Marryy Bbsraa bana sağlık ocağı 31 marta gel dedi tetonoz için. Doktorumla görüştüm 5 yıl içerisinde tetonoz aşısı olmadıysan ol zararı yok dedi. 31 mart 21 haftalık oluyoruz.
Humi Peri06 arastirdigim icin yaptirmadim zaten :) en fazla gorulenler dusuk tehlikesi vucutta veya sac derisinde mantar olarak devam ediyor. Herkesin kendi fikri arkadas sormus bende yanitladim. Yaptirmissiniz sifa olsun size saygi duyuyorum