Yaa hayirli olsun bebeğiniz❤️doğumdan oncü halsizlik varmiydi Sizde? 37 haftaliğim cok bitkin halsizim bu gun sanki boyle qrip olacakmişim gibi bebeğin haraketleri kipir kipir diyil ama kasilma oluyor sabah cok haraketliydi sol kalçam çok agriyor gozlerim yumuluyir resmen yorgunluktan🤲🏻acaba doğum belirtisimi bu