Anne adayları sakin olun. Uykusızluğunuz çok normal. 1 aylık bebeğim var ki şunu söyleyebilirim. Hamileliğimi özledim. Gece uykusuzluğunuz bebeğiniz doğduktan sonraya hazırlık. Şuan uyuyabildiğiniz anların tadını çıkarın. Bol bol uyuyun demiyorum ki uyku depolanan birşey değil. Doğumdan sonra bu uykusuzluğunuzu hatırlamayacaksınız bile.