Nurcan__ biz de 28.haftadan beri nst de kasılma çıkıyordu 2 gün hastanede yattık hatta. Sonrasında da hep benim hissetmediğim ama nst de çıkan düzensiz kasılmalar vardı. Salı sabahı tam 39. Haftaya girdiğimizde sabah önce idrar kaçırıyorum sandım kalktım pijamamı değiştim geri yattım. Sonra yine yatakta hareket ettikçe gelmeye devam etti. Ayağa kalkıp tuvalete gidene kadar biraz biraz geldi ve kan da vardı. Sonra beklemeden hastaneye gittik ama ben sancı hissetmedim suni bağlanana kadar