Yasmincrn canım benim ilk gebeliğimde çıkmıştı 6 haftalık hamileydim öğrendiğimde şok olmuştum Ankara’da gitmediğinin hastane kalmamıştı bu mikrop yüzünden bana bebeğin özürlü doğar şöyle olur bir uzvu eksik olur diyen çok doktor oldu o kadar kötü zamanlar geçirdim ki ağlamaktan helak olmuştum.Bebeğimi aldırmıca ne olursa olsun dedim.Avidiye diye bir test yapıldı sonra mikrobu gebelik öncesi aldığım ortaya çıktı elhamdulillah.Oğlum doğdu çok şükür sağlıklı sıhhatli şuan 3,5 yaşında.Kendini hiç üzüp mahvetme bebeğin hissetmesin senin üzüldüğünü Allah’ın izniyle hiçbir şey olmaz merak etme.Şuan ikinciye hamileyim bu gebeliğimde de çıktı kanımda hiç takılmadım.İnsan bu mikrobu hayatında bir kere geçiriyor ve vücutta kalıyor maalesef