ozlem_sngl @Hirosimo#7 Hirosimo geciyo zamanla bende şuan 30 haftaligim 16 24 hafta arasi uyuz gibi delirdim kaşındım geçti sonra biraz kremler falan sürdüm vücuduma az da olsa rahatlatirdi
Hirosimo ozlem_sngl aynen canım bende bebe yağı fln sürüyorum kaşınıyo ama dokunmuyorum kaşırsam devamı gelecek diye😁