Evet kızlar topluca burdan cvp vereyim dedim. Kaşıntıyla ilgili tahlil yaptırmıştım hem sağlık ocağına hemde dr ma gösterdim. Tahlillerde herhangi birşey çıkmadı değerler normalmiş alerji yada kuruluk olabilir dedi. Çok tayt giyiyorum eşofman bunlarla ilgili olabilirmiş tayt,kan dolaşımını zorlarmış bu yüzden çıkartınca elektiriklenme ile kaşıntı olurmuş. Alerji testi yaptırabilirsin dedi istersen.
sonuç bundan ibaret saf zeytinyağ sürersem iyi gelirmiş birde. Yağlı güreşciler gibi dolaşcam anlaşılan😁 hepinize çok teşekkür ederim ☺️