_Cansuu_ Sematugba benimde son 15 🙈yarın doktora gidicez bakalım ne dicek , hazırlıklarımız tamam da kapı süsü olayına karar veremedim sadece o da hallolur nasılsa 🤗
Burcu_asf Sematugba son 10 😌 gün inş gününde gelirse yavrucum ☺️ herşey tamam hazırız 🤭😅 kendiside gelse bi hayırlısıyla
gezentianne Muneweralp Benim son adet 14 mayıs ama 18 şubatta alınacak demedim🙈 Yani günümüz 18 Şubat ama normal dogum oldugu için belli değil. Siz 19 mayıs ve 18 şıubatta sezaryen olacaksnz glba? 39+2 oluyor sizin için
Muneweralp gezentianne evet sezeryan olcam ben ilk doğumum sezeryandı çünkü ama ozamana dayanmayanlar dedi çünkü kafasını Rahime dayamış