Muneweralp Sematugba valla 20 gün kaldı her şey hazır ama sanki 20 gün beklemezmiş gibi geliyor nasip ama 18 Şubat sezeryan tarihi verdi doktorum nasipse
Nilay35 Sematugba hazirliklar hersey tamam prensesi bekliyoruz son 15 qun ama cuma gunu kontrolumuz var bakalim kordonda kan akisi yavaslamis belki alir sezeryana yada suni verir hayirlisi
Moa Ay ölüyorum heyecandan 🤭 son 20 ama son haftaya kadar beklemicek galiba doktorum. Ne zaman nasıl olacağını bilmemek daha çok heyecanlandırıyor
Sematugba Nilay35 aynıyiz Rabbim yardımcımız olsun inşallah hayırlısıyla bebislerimizi aliriz kucagimiza🤲🏻