Kbrbydk Ceren92 ay evet gerçekten zorlaştı😞33+3 üm. Vajina çatı kemiklerim çok ağrıyor. Dikisim var geriliyor. Mide yanması had safhada😑
Tugbaztrk Ceren92 gercekten hersey 32-33 ten sonra baslıyo, 32. Hafta dogum izninin baslaması için ideal diye düsünmüştüm cunku ilk defa o kadar hareketlerim yavaslamıstı, tabi şimdi daha zor 37 olcaz🤦🏼♀️
abilgili Ceren92 katılıyorum👍🏻Ben 35. haftadayım ama her şey 32-33 itibariyle başladı🙄 Yatakta sağa sola dönmekte zorlanmalar, biraz iş yapınca nefes nefese kalmalar, bebek de 2 kilo civarına geldiği için ağırlaşma başlıyor bence bu haftalarda.
Senyorita Ceren92 32’ye kadar o kadar iyiydim ki ne olduysa 33’ten sonra başladı. Daha bir ağırlaştım, yatakta dönemeyecek duruma geldim, nefes nefese kalıyorum... Uzar gider. Bu konuda o kadar haklısın ki.
fadimeozbas @Ceren92 Yani normal artık bebeklerimiz iyice büyüdü eşi, suyu, kesesi, boyu kilosu derken organlarımızda yer değiştiriyor artık sıkışıyor iyice 🤷🏻♀️
Ceren92 fadimeozbas inanilmaz zorlaniyorum sabah calisirken anlamiyorum aksam eve geldigimde bel agrisi kasilma sertlesme cok zorluyor ve ahanda vajinada.bi agri hissediyorum cati agrisi bu mu oluyor siz kacinci haftadasiniz ?
ilkAy90 Ceren92 33 haftalıgım aynı ağrı bende de var ne olduğunu anlayamadım. İşe bu sabah çok zor yürüdüm.
Sabirsizanne16 Ben 36.haftadayım ama 32den sonra ağırlaşmaya başladı her şey diyebilirim.O zamana kadar bel ağrısı sırt ağrısı bacak ağrısı çekmedim.Eğilip kalkmak dönmek yatmak oturmak 32den sonra zorlaşıyor ve her hafta hızlıca zorlaşıyor
Cigdem0707 Sabirsizanne16 Valla ne kadar doğru😣30.haftaya kadar karnım da yoktu birden çıktı buyudu😂32 den sonra 2 haftadır zorlaniyorum😂 34+3um
Ceren92 Kbrbydk ayniyiz inan ki uyku yok wc den bunaldim bir yandan calisiyorum hergun daha zor geliyor bana
Ceren92 Tugbaztrk ben nasil 37 e kadar durucam bilmiyorum inan ki suan okadar bel kasik agrisi var ki sanmiyorum bicak gibi giren agrida cati agrisi hic muayne olmadim catidaan bakalim nasil olacak buarada bu hafta akinti yogun sabahlari ishal gibiyim normsl mi
Tugbaztrk Ceren92 benimde akıntım ishalim vardı canım fitil kullanmıstım. Bi doktoruna soyle istersen. 33-35 arası cabuk gecti asıl sonrası gecmıyo canım🤦🏼♀️ Gün sayıyorum su an son 12🥰
sumeyyeren Ceren92 ne zaman ayrılmayı düşünüyorsunuz. Okullar açılınca ben de başlayacağım çalışmaya ama yavaştan zorlanıyorum ben de kasıklarımda sizlama oluyo. 30+2 tüm ben de
Ceren92 ilkAy90 bende yururken canim yaniyor yuruyusum degisti bebegin kafasi asagida baski hissediyorum hep haftaya 34.hafta kontrol var dr ne dicek bakalim bende wc gitme ve akinti artti sizde
Ceren92 Kbrbydk calls isim gerengi calisirken yuruyorum adim atmak bugun okadar zor ki belim kopuyor ve odem olmus buarada asiri da CATLADİMMMM
Medine_1992 Ceren92 ben aksine rahatım anlamadığım sekilde belki bebeğim dönmediği için agırlık yukarıda kasıklarda değil sadece bazen nefes alamıyorum gece oda asırı değil bugünüme şükür valla 💙🤲💙
fadimeozbas @Ceren92 32+4 aynı sıkıntıları yaşıyorum birebir gerçekten. Alttan ağrı giriyor, kasılıyor, sırt ağrısı, kaburga ağrısı, nefes darlığı dolanıyorum evde nefes alamıyorum diye Allahtan eşim ovalayarak masaj yapıyorda anlık geçiyor
Ceren92 fadimeozbas ben sabah 8 aksam 5 calistigim icin isyerinde bu agriyi idare etmek can skci aksam esim ovuyor bebe yagi ile ama belde odem oldu alttan giren agri cok kotu buarada yururken canim aciyor :(
Kbrbydk Ceren92 ah kuzum yaaa😐 37 ye kadar mı çalışacaksın? Bende catladim çok 😥kızım ters döndüğünden beri 30dan sonra göbek deligimin altları sağ sol kısmı çatır çatır😳 hiçbirşey fayda etmiyor.
ilkAy90 Ceren92 evet evet aynı benımde öle wc ztn hep çokta akıntı sankı hem renk degıstırdı hem de arttı. Benm de 34 de kontrol var bende onu bekliyorum.
Ceren92 Buarada ben epidural normal dogum dusunuyorum video vs hic izlemedim psikoljm etkileniyor umarim rahat olur bu sekilde diger turlu almadan cekebilcegimi sanmiyorum bu yasima kadar regli sancilarimida cok agir gecirdim yatarak kivranarak sicak su torbasi hemen ilac alaral 2 gun cikamazdim yataktan