HalimeElifYilmazKurt canım iki kadın doğumcu doktoruma sordum ikiside ilacı onaylamadı psikokoglar genelde kâr zarar karşılığı yapıp ilacı veriyorlar dedi yanio an stres oluyorsun huzursuz oluyorsun bebek etkileniyor ister istemez dedi ama ilac daha kötü etki yaratabilir dedi hatta ilacı aldın eve geldim prospektüsünü okudum ve içmemeye karar verdim cidden iyi şeyler yazmıyordu ikiside onaylamadı zaten ve kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum ama çokkkk zor arada nefes egzersizleri yapıyorum rahatlatıyor hemen dua ediyorum o an beyni başka bişeye odaklamaya çalışıyorum bendede panik atak,anksiyete bozuklugu ve okb var😰