Bende hamilelikten önce vardı canım ayrıca fibromiyalji hastasıyım kasılmalarım oluyor panik atak yaşamadım henüz inşallah da yaşamam. Bende nefes darlığı ,kalp çarpıntısı ve bazen yutkunmada zorluk oluyordu.bol bol inşirah suresi oku çok faydası oluyor ve temiz havada yürüyüş yap ya da eşin arabayla gezintiye çıkarsın kendini daha iyi hissedeceksin