Zera_ER benim 30ncu haftada basladi canim tansiyonum birgun normal ise diger gunler hep 15-9//14-8 idi. En son hamilelik tansiyon siniri 16-10mus. Ben sınırı da gorunce ikimizi de riske atmadi doktorlar. Insallah saglikla bebesinizi kucaginiza alirsiniz tesekkurler iyi dilekleriniz icin🎀