Merhaba annişler. Benim prensesim birazcık annesinden dolayı erken doğmak zorunda kaldı. Ben hamilelik tansiyonu olan birisiydim. Pazartesi günü kontrol diye gidiyorum sonra bir bakmışım prensesim kollarımda.🎀 pazartesi günü kontrole gittiğim devlet hastanesinde (özel hastaneleri hiç sevmem) tansiyondan sebebiyet yatış aldılar. Sonra dediler senin prensesin 9 gün kalmiş istersen doğurabilirsin. Ben durur muyum hemen evet dedim . Gerçi çok zorlu birşeye süreçe evet demisim ama sonu mukemmel bir duyguymus. Aksam 9.30 da auni sanci verdiler sabah 6.30 a kadar sancılarımı kramplarımı herseyi cektim. Ve o an bütün sıkıntılarıñ bitecegi ana geldi saat 7.28 normal doğum ile kızımı kucagima aldim. Tabi ben o kadar sancıya halsizlestim prensesime kendime gelince aldım. Çok tuhaf duygu çok tarifsiz bir duygu. Kucagima aldığımda bu prenses benim mi?🎈 ve hemen duygusallık başladı butün sıkıntım gittii ağladım. Añnelik çok güzel duygu. 💎😍